wtorek, 27 sierpnia 2013

Libster Blog Award

Nominacja do L.B.A jest przyznawana przez bloggerów, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.




Zostałam nominowana przez : sztyletnica

Regulamin: 

1. Podziękuj osobie dzięki, której trafiłeś do konkursu. 
2. Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cię nominowała. 
3. Odpowiedz na pytania. 
4. Napisz 5 ciekawostek o sobie. 
5. Wstaw "always the best blogs" na swojego bloga. 
6. Wybierz 10 blogów, które według Ciebie powinny trafić do konkursu, 
7. Przekaż osobom wybranym przez Ciebie wiadomość o nominacji. 
8. Umieść ich blogi w tym poście.



5 CIEKOWSTEK O MNIE

1. Chodzę do szkoły baletowej i uczę się baletu, współczesnego, ludowego itp.
2. Kocham KFC
3. Nie mam chłopaka
4. Zbyt łatwo ufam ludziom dlatego często się na nich zawodzę
5. Jestem jedynaczką
6. W przyszłości chcę wyjechać do Londynu i mieć wielką bibliotekę w domu
7. Nałogowo czytam książki
8. Nie bluźnię po polsku
9. Nigdy nie tknę używek Blee
10. Kocham słuchać Grubsona , Adele i Florence.



Moje odpowiedzi:
1. Wampir czy wilkołak?
Wampir
2. Wierzysz w istnienie istot nadprzyrodzonych?
Wierzę tylko w duchy jeśli chodzi o istoty paranormalne
3. Wiesz co to Stonehenge?
Nie
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Hiphop, alternative, rock
5. Lubisz Justina Biebera?
NIe
6. Rozrużnił abyś/byś bósto Greckie, Egipskie lub Skandynawskie?
Tak.
7. Znienawidzony przedmiot?
Geografia
8. Czytasz jakieś książki oprócz lektur?
Tak.
9. Pizza czy hamburger?
Pizza
10. Wiesz co to creepypasta?
Nie
11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 
Nie wiem, uwierzę jak przeżyję.


Moje pytania
1. Dżem czy nutella?
2. Co cię skłoniło do pisania bloga?
3. Jakie książki czytasz?
4. Jakiego aktora lubisz najbardziej?
5. Umiesz tańczyć?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Ukrywasz coś przed całym światem?
8. Wierzysz w Boga?
9.Twoja wada i zaleta to?
10. KFC czy Mac?


Moje nominacje:
1. . Ból moim przyjacielem
2. Otwórz wrota do innego świata
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz